Skip to main content

Teddy ini diterbangkan 200 batu untuk bersatu semula dengan gadis kecil yang kehilangannya

Imej: logan udara

Menyedari bahawa anda telah kehilangan mainan berbulu tercinta adalah perasaan yang mengerikan. Nasib baik untuk seorang gadis kecil, mainan itu terbang 200 batu untuk dikembalikan kepadanya.

JUJU JUJU: Beruang teddy berkaki panjang Amazon bukan hanya ganjil, tetapi mungkin akan merayapi anda

Musim panas berusia empat tahun tinggal di Orkney, sebuah pulau di hujung Scotland. Malangnya, semasa perjalanan kembali ke Orkney melalui lapangan terbang Edinburgh, dia meninggalkan teddy miskin di suatu tempat dan tidak menyedarinya sehingga selepas pesawatnya dimatikan.

Ibubapa musim panas Donna memberi tahu tentang beruang yang hilang itu, menghubungi lapangan terbang yang hilang dan ditemui serta menyiarkan beberapa kumpulan media sosial berasaskan Orkney.

Untungnya Kirsty, salah seorang krew kabin di Logan Air dan dirinya Orcadian, melihat rayuan di media sosial. Dia meminta rakan-rakannya di Logan Air di Edinburgh untuk mencari Teddy, dan pasti dia didapati dalam harta yang hilang.

"Sebaik sahaja saya melihat rayuan di media sosial saya fikir ia mudah bagi syarikat penerbangan itu untuk mencuba dan membantu," kata Kirsty dalam satu kenyataan rasmi. "Ia adalah masa yang hangat untuk berada di sana untuk musim panas dan pertemuan semula Teddy, ia pasti membawa sedikit air mata ke mata saya."

Pada petang Rabu petang Teddy menangkap penerbangan 1750 pada 34 pesawat Saab-340 dari Edinburgh ke Kirkwall, di mana dia diberi kerusi sendiri dan wafer karamel percuma.

Imej: logan udara

Dan dia juga dapat melawat kokpit.

Imej: Logan udara

Tidak lama kemudian dia bersatu semula dengan Summer, dan mereka sangat gembira melihat satu sama lain lagi.

Imej: logan udara

"Adalah baik untuk melihat Teddy kembali dalam syarikat Summer dan kami gembira memainkan peranan," kata Kay Ryan, Pengarah Komersil di Loganair dalam satu kenyataan rasmi.

Kami sangat gembira Teddy menjadikannya selamat. Terutama kerana kita semua melihat apa yang boleh berlaku apabila Teddies tertinggal ...