Skip to main content

Mencari Real Britney dalam 'therealbritney'

Anda tahu, itu benar. Anda benar-benar belajar sesuatu sehari-hari.Ambil contoh hakikat bahawa yang sangat jahat (dengan adil atau tidak adil, saya meninggalkan itu kepada anda) ikon pop Britney Spears kini, dalam beberapa cara bercakap, di Twitter. Selain itu, saya belajar untuk pertama kalinya dalam 24 tahun kewujudan saya bahawa penjual anggur dan guru Gary Vaynerchuk menyukai muzik wanita itu. Bahawa dikatakan, dia mendapat pengajaran untuk Spears ketika dia melancarkan alam media sosial yang boleh menjadi pimped dan mempromosikan tidak terlalu banyak.

Untuk mengambil mesej Vaynerchuk dan membuat sejenis TinyURL daripadanya, pemikirannya adalah bahawa hanya ada satu standard yang perlu dipatuhi di ruang Twitter. Piawaian itu adalah kesahihan. Dia mahu Spears menjadi orang yang mengarahkan geganti 140 wataknya. Bukan pengurusnya, bukan pengendalinya, bukan saudara lelaki, adik perempuan, atau ibu. The Britney. Yang masuk akal, kan? Pasti. Ia mungkin terlalu berharap untuk dijangka, tetapi ia adalah usaha yang mulia yang sama. (Saya fikir saya boleh menyesal menggunakan perkataan yang mulia.)

Jika anda fikir kemasukan Britney ke Twittersphere tidak ada masalah, saya hanya akan mengatakan ini: Saya mendengar apa yang anda katakan, tetapi saya tidak bersetuju.

Bukan kerana saya peminat. Seperti ramai di antara kamu, saya mendapat keseronokan bersalah saya. (Uh Huh Her, siapa pun?) Walaupun saya melukis garis antara pemuzik dan bukan pemuzik. Sekiranya dia dapat melakukan riff yang baik pada rentetan enam atau memegang ujungnya pada trek perkusi atau mana-mana, itu akan menjadi sesuatu. Tetapi dari apa yang saya kumpulkan, itu bukan pada resume.

Sebaliknya, saya yakin dengan eksperimen media sosial terbaharu Britney kerana Twitter tidak lama lagi akan berkembang dengan lebih besar dalam keahlian.

Sesungguhnya ia adalah perkara yang baik, walaupun ada kecenderungan pengguna untuk menikmati komuniti yang lebih kecil dan lebih eksklusif. Twitter perlu mengambil langkah seterusnya. Ia semakin terlibat dalam berita dan politik. Korporat menggunakannya untuk mengekalkan tab di wacana umum mengenai jenama mereka dan produk mereka. Kenapa tidak Big "rombongan menara gading" Media juga? Mesin Britney mungkin menolak bahan PR tanpa campur tangan yang sebenar di pihaknya, tetapi langkah itu mengingatkan bahawa penat dan tua, tetapi masih banyak pepatah yang sangat berharga yang berlaku seperti: "Sekurang-kurangnya ada usaha yang dibuat."

Apa yang kamu katakan, rakan-rakan Mashables?