Skip to main content

Inilah momen-momen kopi yang besar yang memberi tenaga kepada tenaga kerja Mashable (Kandungan Dibayar oleh Nespresso Singapore)

Imej: peksel

MENGUAP. Anda tahu perasaan itu: anda tidur setengah di meja anda, mengintip melalui mata yang nyenyak di dalam peti masuk yang penuh sesak dan tertanya-tanya berapa minit anda perlu bertahan sebelum anda dapat tidur lebih. Dan kemudian ia mencecah - anda terlupa kopi pagi anda.

Ada mantra yang berdering sejati di seluruh alam semesta dunia Mashable, dan itu "tetapi pertama, kopi". Mesyuarat pagi? Ya, tetapi pertama, kopi. Bersedia untuk menyelam masuk ke peti masuk? Hampir, tetapi pertama, kopi. Anda mendapat intipati, anda mungkin berkata kata-kata abadi ini lebih daripada beberapa kali, dan itu hanya dalam seminggu yang lalu.

Kopi adalah sebahagian daripada gaya hidup di seluruh dunia, bukan hanya untuk menampung anda semasa mesyuarat pagi anda. Kopi membawa orang-orang bersama dalam perayaan, dalam berkabung dan untuk mengejar lama yang baik. Pada tahun 2016 sahaja, Organisasi Kopi Antarabangsa mendapati hampir 150 juta beg kopi 60kg dihasilkan di seluruh dunia. Matematik cepat memberitahu kita bahawa berjumlah 8.4 bilion kilogram kopi. Sekarang itulah buzz besar.

Pasukan Mashable mempunyai hari bekerja yang sibuk sepanjang hayat dan dunia. Momen kopi yang besar adalah sebahagian daripada gaya hidup Mashable. Sama ada itu kopi cepat keluar dari mesin Nespresso untuk memberi kita peluang untuk perjalanan bekerja, atau sumbang saran di atas kopi di pejabat, kopi boleh didapati di tengah-tengah setiap lokasi.

Di bawah ini anda boleh bertemu dengan Mashable peeps dari seluruh dunia semasa mereka memulakan momen paling penting mereka: "Tetapi pertama, kopi."

Menglye, Pengarah Jualan, Mashable Singapore

Imej: Mashable

Menavigasi stesen MRT Tiong Bahru semasa waktu puncak adalah cukup untuk memberi sesiapa yang menggigil. Bagi Menglye, penting sekali dia tidak tidur di atas platform. Pukulan pantas pada Nespresso Essenza Mini dan dia bersedia untuk membuat perjalanan ke stesen MRT Bugis, berjalan-jalan melalui peregangan Bugis untuk membebaskan fikirannya dan menyiapkannya untuk bertemu dengan serangan e-mel yang menunggu di mejanya.

Khali dan Veronica, Pasukan Pemasaran Bersepadu, Mashable UK

Imej: mashable

Waktu sibuk di London adalah barang legenda. London Underground yang terkenal akan menimbulkan ketakutan kepada penumpang yang paling berpengalaman pada waktu puncak. Mempunyai kopi cepat dan sembang sebelum menantang tabung boleh menjadi tidak ternilai. Wanita pemasaran bersepadu kami ingin merebut momentum "kopi pertama," tetapi bersama-sama, menangkap tugas-tugas sehari sebelum turun ke perniagaan.

Perjalanan, Strategi Kreatif, Mashable Los Angeles

Imej: mashable

Sebagai peminat sukan tegar dan superfuman sepanjang hari, kebanyakan pagi Journey cukup banyak ditaja oleh kopi. Dengan kesungguhan sebagai pengajar kelas di gym tempatannya - lengkap dengan sesi yang kadang-kadang bermula pada pukul 5 pagi * * * shudders * - Journey selalu memberi masa untuk menikmati kopi dan sarapan pagi yang solid sebelum memulakan hari.

Jeremy, Copywriter, Mashable New York

Imej: mashable

Memegang kubu di Mashable HQ boleh menjadi pekerjaan lama yang sibuk. Mendapatkan jus kreatif yang mengalir pagi ini selepas membuat perjalanan sibuk ke dalam kerja boleh menjadi perjuangan yang sukar, dan Jeremy yang berpangkalan di Brooklyn sering meraih masa "tapi pertama, kopi" dengan anjingnya, Sybil, sebelum menuju ke hari itu. Menavigasi keramaian dan kesibukan Big Apple boleh membawanya keluar dari anda, jadi pick-me-up cepat untuk menuju kereta api kadang-kadang hanya tiket.

Phil, Pengarah Jualan, Mashable Australia

Imej: mashable

Sebagai penggubal Nespresso, Phil sering dijumpai menikmati sinar pagi di dapurnya dengan secawan kopi sebelum memulakan hari beliau menuju ke hadapan Mashable Australia. Surry Hills boleh dibungkus pada masa puncak, dan Phil mendapat bahan bakarnya sebelum dia mencetak jalan untuk bekerja.

Bukan hanya orang angkat kopi, ia membawa orang ramai. Dan terima kasih kepada Nespresso Essenza Mini, saat-saat kopi besar dapat datang dalam paket kecil. Semua gaya dan tidak berpanjangan, ia tidak memerlukan ruang sama sekali, membolehkan ruang untuk menyambung dengan orang lain pada menekan butang tanpa mengganggu dapur anda.