Skip to main content

Boomer Phelps 'Instagram adalah perkara terbaik mengenai media sosial hari ini

Imej: gabungan komposit: boomerrphelps / instagram

Sekiranya penggunaan media sosial pernah menjadi sukan Olimpik - yang sebenarnya tidak boleh difikirkan pada kadar yang kita bergerak - akan ada tetapi satu peserta layak mendapat pingat emas: Boomer Phelps.

Anak lelaki legenda Olimpik, Michael Phelps dan isterinya, Nicole, yang pertama kali menangkap hati Amerika ketika menyanyikan lagu ayahnya dari puncak Olimpik Rio 2016 dalam sepasang earmuffs pelindung patriotik.

Sejak itu, dia belajar berjalan, menguasai seni makan makanan padat, dan mengumpul pengikut 785K yang mengagumkan di Instagram, membawa kegembiraan yang tulen, tidak dapat dinafikan kepada garis masa di seluruh dunia.

JUGA JUGA: Haloilah perenang Olimpik kegemaran anda 2032, Boomer Phelps

Dalam masa yang menggembirakan di mana platform sosial harus datang dengan "terbuka pada risiko anda sendiri" amaran, Mashable perlu tahu lebih banyak tentang Boomer Phelps - suar lampu tunggal bersinar melalui kegelapan 2017 media sosial - jadi kami melakukan satu-satunya perkara yang logik: memanggil ibunya.

Nicole Phelps, Miss California USA 2010 dan ibunya bayi terbaik di Instagram, memberikan kita pandangan dalam semua perkara Boomer, berkongsi cerita di belakang akaunnya dan mendedahkan siapa yang mengendalikannya, bersama dengan rancangan Olimpik 2032 anaknya.

Tetapi yang paling penting, dia mengesahkan apa yang sudah kami ketahui adalah benar: kanak-kanak itu mengagumkan.

Berikut adalah beberapa perkara yang kami suka tentang Boomer.

Dia seorang Michael Phelps yang mini

Anda tahu bahawa berkata, "Sama seperti 23 pingat emas pingat emas Olimpik, seperti anak lelaki?" Welp, memang benar. Boomer sama seperti terobsesi dengan air sebagai ayahnya.

Masa kolam !!!

Jawatan yang dikongsi oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Nicole berkata bahawa untuk Boomer, ia adalah cinta pada mandi pertama. "Kami belajar pada usia yang sangat awal yang merupakan cara terbaik untuk membuat Boomer berehat, hanya untuk membawanya ke dalam air," katanya. "Ia mesti berjalan di dalam keluarga, dia suka kolam renang, dia suka mandi, dia suka mengambil mandi - apa sahaja cara dia dapat masuk ke dalam air dia gembira. "

Pasti, Michael bersara tetapi bernasib baik untuk kami Boomer baru sahaja bermula.

Dia bintang dalam pembuatannya

Fikirkanlah - berapa kerapkah kita dapat melihat potensi masa depan Olympian yang tumbuh di hadapan mata kita? Dan walaupun kita tidak tahu sama ada Boomer akan mengikuti jejak langkah ayahnya lagi, ibunya tidak memutuskan apa-apa.

"Secara jujur, anda tidak pernah tahu. Boomer pastinya nampaknya mempunyai semangat untuk air," katanya.

Terima kasih @ taylorchien kerana membuat saya kelihatan begitu baik pada hari bermain saya di kolam renang !!

Video yang disiarkan oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Pasangan itu mendakwa mereka tidak menolak kemasyhuran Olimpik (sebenarnya?), Tetapi Boomer nampaknya cantik kandungan percikan sekitar.

Adakah mereka benar-benar akan membiarkan bakat ini dibazirkan? "Perkara yang paling penting yang saya fikir Debbie [ibu Michael] lakukan untuk Michael hanya membenarkan dia melakukan apa yang dia mahu lakukan, jadi jika Boomer memutuskan bahawa tahun 2032 adalah tahun beliau dan dia akan pergi untuk itu maka kita akan kembali kepadanya 100 peratus, "katanya.

Namun, jurulatih Michael Bob Bowman -membuat beberapa pics berharga bayi Phelps sendiri - kata Boomer pasti "mempunyai tendangan." Dan seperti Amerika yang lain, di mata Nicole, satu-satunya perkara yang lebih sejuk daripada Boomer dalam Sukan Olimpik adalah jika anak lelaki baru Ryan Lochte, Caiden Zane, membuat pasukan itu juga.

"Oh, saya sayang, ini akan menjadi sangat comel," katanya, ketawa mengenai rekan pasukan 2032. "Ia akan menjadi hebat."

Saya menemui topi ayah hari ini dan ingin melompat di kolam renang!

Jawatan yang dikongsi oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Tetapi jika Boomer memutuskan kehidupan atlet bukan untuknya, itu baik-baik saja. Dia sudah mempunyai satu lagi kejatuhan sejuk ... drum. "Kami sebenarnya mempunyai drum untuknya dan dia akan duduk di sana hanya menendang dengan gerakan pergelangan tangan dan segala-galanya," kata Nicole.

Seorang pemain drum? Dinamakan Boomer? Adakah ini lebih baik?

Penghargaan beliau terhadap makanan tidak boleh lebih relatable

Seperti semua personaliti Instagram yang hebat, Boomer tidak malu-malu berkongsi gambar makanan. Dia memuja keju (sama) dan mendapat sambutan hebat untuk masa makan, menurut ibu. "Dia akan duduk di kerusi tinggi dan dia akan sangat teruja dan melemparkan lengan seperti dia menunggang seekor lembu," katanya. "Dia melompat-lompat ke belakang dan hanya membuat seluruh kerusi tingginya melintasi lantai."

Semua keju yang saya mahu !!! #boomersworld

Jawatan yang dikongsi oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Yummmy !!! Tembikai 🍉 dan ayam untuk makan tengah hari hari ini.

Jawatan yang dikongsi oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Pasti, akaun Boomer adalah hub positivity, tetapi bayi ini tidak kebal terhadap rindu pada hujung minggu. Sebagai bayi yang sangat boleh dipercayai dia, Boomer suka bersantai dan turun pada hari Jumaat. Anda boleh beritahu melalui foto yang sangat menarik kepadanya yang menunggu minggu berakhir.

Adakah hujung minggu lagi?!?!?

Jawatan yang dikongsi oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Boomer Phelps adalah kita semua.

Dia juga membuat tajaan #content ok ... ish

Boomer sudah menggunakan platformnya untuk mengesahkan produk, dan mengejutkan, kami tidak sama sekali benci. Beliau bermitra dengan Huggies Little Swimmers untuk mengajar keselamatan air untuk semua orang yang tidak mempunyai kemewahan untuk memiliki perenang profesional untuk ibu bapa. Jadi pada dasarnya bermakna kita berada dalam sekumpulan video Instagram yang comel tentang dia dan ayahnya di kolam renang.

Dia menyimpan perkara-perkara yang ringan dan berangin

Boomer jelas suka hidup dan itulah yang membuat akaunnya sempurna. Ini secara harfiah hanya bayi yang bahagia dan tidak bersalah yang mempunyai letupan - dan dengan pergaduhan politik dalam talian dan tengkorak troll penghinaan dalam talian, itu sangat menyegarkan.

Semua senyuman !!!

Jawatan yang dikongsi oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Nicole menjelaskan bahawa kita melihat banyak negatif pada media sosial hari ini, jadi dia dan Michael melakukan yang terbaik untuk mengajar Boomer untuk mencari kecantikan dalam kehidupan seharian. "Saya fikir perkara yang paling penting ialah kita mahu orang tersenyum apabila melihat Boomer, dan jika itu adalah di mana mereka dapat melihat cahaya mereka setiap hari maka begitu juga," katanya.

Jadi, siapa suara Instagram Boomer?

Ternyata Michael Phelps sedang menjalankan akaun terbaik Instagram.

"Saya akan mengambil semua gambar, menghantarnya ke Michael, dan kemudian dia bercakap untuk Boomer dan jawatan," jelas Nicole. "Dia bertanya kepada saya jika saya mahu kata laluan itu sekali dan saya suka, 'Nope, saya tidak mahu berbuat apa-apa, ini semua kamu."

Hanya gantung dengan ibu dan ayah .... ayah dan saya bekerjasama dengan ibu dalam beberapa rummy !! #kami menang

Jawatan yang dikongsi oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Bermula dari bawah sekarang Boomer di sini

"Ia mengambil nyawa sendiri yang saya rasa tidak ada yang kita harapkan," kata Nicole mengenai akaun itu.

Apabila Michael memutuskan untuk melakukan jawatan pertama sebagai cara untuk keluarga, kawan, dan peminat untuk mengikuti Boomer, beliau mempunyai hampir 2,000 pengikut. Selepas ujian Olimpik 2016 dia melepasi 100,000 pengikut dan terus pergi, meninggalkan ibu dan atlet Olimpik sendiri. "Kami selalu bergurau bahawa kami akan mengambil akaun ini dari dia apabila dia lebih tua dan menjadikan dia pengikutnya sendiri."

Saya boleh berdiri! Berhati-hati ... Saya akan berjalan tidak lama lagi!

Jawatan yang dikongsi oleh boomer phelps (@boomerrphelps) pada

Tetapi adakah Nicole tidak bimbang untuk menjejaki anaknya menjadi tumpuan? Ternyata tidak.

Nicole berkata dia dan Michael tahu mereka mahu menguasai Boomer sebelum dia dilahirkan, semata-mata kerana mereka tidak mahu orang lain mempunyai kuasa untuk meletakkan di bawah namanya.

"Kami telah pergi berulang-alik sama ada atau tidak baik atau buruk."

"Kami telah pergi berulang-ulang sama ada atau tidak baik atau buruk," jelasnya, tetapi akhirnya pasangan suka menyedari mereka adalah orang yang menyiarkan gambar anak lelaki mereka dan dapat menunjukkan kepada peminat bahawa mereka adalah keluarga normal yang hidup normal kehidupan.

Jadi bagaimanakah perbandingan Boomer berbanding dengan pertandingan Instababy? Nah, dia sedih tidak memimpin, tapi kami tahu kanak-kanak mendapat potensi. Sedangkan Instababies terkenal lain seperti Dream Kardashian (anak Rob Kardashian dan Blac Chyna) telah memukul satu juta pengikut sebelum usia satu tahun, semua orang tahu jauh bahawa kualiti jawatan adalah lebih penting daripada kuantiti pengikut.

Jadi di sana anda mempunyai orang-orang, bukti pasti bahawa Boomer adalah semua yang anda perlukan dalam idola Instagram.