Skip to main content

Phew, Hillary Clinton dan Snoop Dogg akhirnya mengikuti satu sama lain di Twitter

Imej: komposit mashabil: foto Cliff Owen / ap dan gambar David Goldman / ap

Sejak Hillary Clinton kehilangan pilihan raya presiden, dia telah pergi untuk mendaki santai di hutan, menelusuri sebuah kedai buku dan dihentikan oleh kedai runcit untuk membeli keju.

Tetapi mungkin langkah paling menakjubkan sejak Hari Pemilihan berlaku baru-baru ini, ketika dia membuat keputusan untuk mengikuti peminatnya yang setia, Snoop Dogg, di Twitter.

LIHAT JUGA: Snoop Dogg tidak dapat mengendalikan pilihan raya ini, meminta Drake untuk membantunya bergerak ke Kanada

Snoop, penyokong Clinton dan penyokong Clinton, tidak pernah malu tentang pilihan politiknya. Sebenarnya, dia begitu kecewa dengan keputusan pilihan raya yang dia meminta kawannya Drake untuk membantu dia melarikan diri dari negara itu dan memulakan kehidupan baru di Kanada.

Pada hari Ahad, pengguna Twitter, Stefan Becket mencatat tangkapan skrin akaun rasmi Clinton setelah menyedari dia mengikuti rapper selepas mantap berbohong di media sosial.

Hillary Clinton baru-baru ini mengikuti pic.twitter.com/EDZdsBpcMQ

- Stefan Becket (@becket) 28 November 2016

Sememangnya, dia kemudian menuju ke arah melihat apakah Snoop membalas cinta itu.

Ternyata Snoop tidak hanya mengikuti Hillary kembali, tetapi dia memperluas hubungan persahabatan dengan suaminya dan bekas presiden, Bill Clinton, bersama presiden semasa, Barack Obama dan First Lady Michelle Obama.

Nampaknya ini adalah tindak balas. Lebih banyak lagi kerana ini berkembang. pic.twitter.com/CVOWvWpS8W

- Stefan Becket (@becket) 28 November 2016

Dalam masa politik yang begitu hebat, sangat baik untuk melihat bahawa Hillary Clinton dan Snoop Dogg mempunyai bahagian belakang masing-masing.

BONUS: Pengaruh Snoop Dogg dan Beastie Boys pada 'Half Baked'

Uploads% 252 uploader video% 252fdistribution thumb% 252fimage% 252f1609% 252f9829d248 e391 4307 ae24 bab63c510274.jpg% 252foriginal.jpg