Skip to main content

Pemain 'StarCraft' kelihatan mabuk mengganggu wanita di aliran, diharamkan

Imej: afreeca starleague

Dalam video aliran hidup yang aneh, seorang profesional StarCraft Pemain kelihatan mengganggu dan menyerang seorang wanita. Pemain mengatakan ia bukan apa yang kelihatannya.

StarCraft pemain Yum "Sea" Bo Sung muncul untuk meletakkan tangannya di sekeliling seorang wanita yang tidak bersetuju dan kemudian memukul lengannya selepas dia menarik tangannya dari bahunya, dua kali, dalam aliran hidup, laman berita Korea Selatan Naver dilaporkan minggu lepas (bersama dengan GIF yang berkaitan yang ditangkap dari strim). Selepas pengumuman bahawa Laut diharamkan bersaing dalam Starreague Afreeca StarCraft litar selama satu minggu, Laut melepaskan pernyataan yang mengatakan semuanya telah dipentaskan.

JUGA JUGA: Pemain Counter-Strike mendapat larangan 1,000 tahun kerana mengganggu orang yang didakwa secara seksual

Berikut adalah terjemahan penyataan Sea dari pengguna Reddit SNM_Prist, di mana Sea mengatakan dia kawan baik dengan joket penyiaran (istilah lain untuk pelapis, dipendekkan ke BJ) yang ditumbuknya, dan menyentuhnya dirancangkan:

Komen daripada perbincangan komen SNM_Prist dari perbincangan "Kenyataan umum Laut mengenai larangan ASL beliau".

Larangan selama seminggu di Laut berasal dari dua insiden yang berbeza, satu di mana dia mengatakan dia melancarkan aliran (larangan selama tiga hari) dan menyerang wanita di sungai (larangan tiga hari lagi).

Seiring dengan menuntut bahawa video itu dipentaskan, Laut menyebut bahawa dia sedang bertemu dengan seorang peguam.

Empat hari selepas insiden ini mula menyebarkan berita Korea Selatan, kedua-dua wanita yang dilihat dalam video itu masih belum mengulas mengenai keadaan atau kenyataan Sea.

H / T Kotaku