Skip to main content

Olivia Connect Melancarkan Rangkaian Sosial Lesbian

Olivia Connect, salah satu dari empat rangkaian sosial gay dan lesbian yang kami tulis pada awal Januari, telah melancarkan beta yang sangat awal hari ini. Laman ini dicipta oleh agen perjalanan lesbian dan "syarikat gaya hidup" Olivia, dan ia tidak kelihatan sama sekali buruk.

Pengguna mempunyai halaman profil di mana mereka boleh memuat naik foto, membuat bahagian "Mengenai Saya" dan menerima testimoni daripada rakan-rakan - anda juga boleh menghantar mesej, menambah rakan dan menghantar "flirt", yang serupa dengan ciri " Tidak lama lagi, mereka juga akan menambah Kumpulan Minat Olivia, dating, blog dan rangkaian profesional (seperti LinkedIn, mungkin?). Malah, itu adalah masalah terbesar dengan tapak pada masa ini - reka bentuk sangat profesional, tetapi set ciri adalah jarang.

Kami mendapat jemputan yang awal (hanya terdapat 22 ahli setakat ini), dan masih belum banyak kandungan. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa ciri unik: persembahan slaid, pemilihan harian dan animasi Flash yang dipanggil "Bagaimana perasaan anda?" yang membolehkan anda menyiarkan mesej dan meneroka mesej dari pengguna lain tentang bagaimana perasaan mereka hari ini. Olivia masih dalam pembangunan yang berat, dan mereka perlu memperluas set ciri secara dramatik. Tetapi ada sesuatu tentang reka bentuk dan kebolehgunaan yang membuatkan saya fikir ini akan menjadi platform yang baik sebaik sahaja mereka telah menambah ciri yang dirancang.