Skip to main content

Rakaman 'Blade Runner 2049' yang baru muncul menjadikan 'Westworld' kelihatan seperti berjalan kaki di taman

Replikator ini tidak dicetak 3D. Mereka dilahirkan, dan urutan kelahiran mereka - gulp - gnp.

Oleh itu, kita belajar malam Isnin di Cinemacon, di mana Sony Pictures menyelinap beberapa minit Blade Runner 2049, Ridley Scott mengulangi kultur saintifik klasik dari tahun 1982. Dan ia kelihatan gelap. Jadi gelap bahawa pemandangan malam manusia yang disintesis menjadikannya Westworld kelihatan seperti berjalan kaki di taman.

LIHAT JUGA: Westworld Robot Self-Destructs

Rakaman pertama yang dilancarkan pada bulan Disember - dan yang satu ini sangat berkembang di dunia yang satu pemburu replika baru, Pegawai K (Ryan Gosling) sedang cuba menavigasi dengan bantuan seorang yang lama, Rick Deckard (Harrison Ford, kembali ke francais ).

Anda mahu barangan siber? Di sini terdapat hologram, jalan-jalan kotor dan bangunan brutal di sekelilingnya. Anda mahu Jared Leto creepily berbisik "Selamat ulang tahun" kepada gadis yang baru dilahirkan, goo-covered replicant? Ia juga di sini, dan ia adalah kejam selepas Joker.

Dan anda mahu senapang Deckard dihiasi dengan lampu merah? Ia juga di sini - dan ia berada di tangan Gosling.

Gelendong cemeti (atau ia treler? Belum jelas) menyelinap sebelum konvensyen para pawagam adalah campuran dari rakaman lama, asli dengan yang baru, termasuk bahagian dalam sebuah gereja, muzium konsert seperti kayu dan keluli di mana Pegawai K akhirnya melihat di mana sosej, errrr, replicants, dibuat.

Kebanyakan hubungan antara Ford dan Gosling adalah perkara yang kita lihat dalam penggoda pertama - "Saya mempunyai tugas anda sekali, saya pandai melakukannya," kata Ford. Walaupun kini kita melihat bangunan di mana mereka bertemu datang dengan serangan, dan melarikan diri seterusnya. Nampaknya kedua-dua mereka akan berlari bersama.

Akhirnya, kita mula-mula melihat Robin Wright sebagai tokoh Kuasa Wanita Stern yang tidak dinamakan diperlukan dalam semua pawagam dystopian ("Ada perintah untuk perkara-perkara," katanya, "Itulah yang kita lakukan di sini: kita menyimpan perintah") dan Mackenzie Davis, seolah-olah seperti yang dicat adalah watak-watak replika yang lain.

Dalam pukulan terakhir, kami melihat Pegawai K memandang ke bawah pada sebuah buku dengan sejumlah besar halaman yang dihancurkan dari tengah. "Cerita anda belum selesai," suara wanita memberitahu dia.

Dan tidak juga kempen pemasaran ini. Pengarah Denis Villeneuve (Ketibaanvisi untuk a Blade Runner pada masa depan yang lebih jauh tiba di teater Oct. 6.