Skip to main content

Stickam, YouTube, SecondLife melakukan Sundance

Pesta Filem Sundance sudah dekat, dan saya tidak fikir terdapat banyak laman sosial yang tidak dimanfaatkan sebagai alat pemasaran. Hari ini, Stickam bersedia mengumumkan bahawa laman web ini akan menyediakan siaran di belakang pesta perayaan di Utah dari esok hingga 21 Januari.

Ia satu lagi promo dalam satu barisan panjang "Siaran LIVE" dari Stickam - yang lain termasuk rakaman video muzik Warner Bros dan siaran Tahun Baru. Acara yang disiarkan dari Sundance akan termasuk makan malam "Selamat Datang Untuk Sundance", kejohanan poker selebriti, pesta dan banyak lagi. Stickam, secara kebetulan, kini menuntut pengguna "lebih 300,000".

Juga lihat Saluran Sundance di YouTube - bermula pada hari Jumaat, ini akan menjadi tuan rumah blog video harian dari para pengarah filem Four Eyed Monsters. Mereka akan menemubual pembuat filem dan menawan parti, panel dan acara di festival tersebut. Dan untuk melengkapkan pelan media sosial Sundance, mereka mempunyai kehadiran yang luas di dunia maya Life Kedua, ditambah blog dan galeri foto yang khusus untuknya. Mana-mana penonton Sundance yang lebih baru?